Five Ways Administrators Can Show Faculty Support

מובילים.ות באקדמיה יכול לתרום לתחושה החיובית של חברי הסגלים בפקולטה בכך שיתמכו בהם באופן גלוי. הכרה במאמצי הסגלים ובהשקעתם בעבודה תתרום לאווירה חיובית בפקולטה. בהתאם, בניית מערכות יחסים, תקשורת פתוחה והכוונה הם חלק בלתי נפרד מתפקידם של מובילים.ות באקדמיה. אז כיצד מבצעים זאת בפועל?

במאמר שפורסם באתר academic-leader מדגישה הכותבת פרופ' Mary C. Clement את החשיבות של תמיכה של מובילים.ות במוסדות ההשכלה הגבוהה בחברי הסגלים ומספקת חמש נקודות מפתח לתמיכה יעילה:

גיוס חיובי: תהליך הגיוס צריך להיות מסביר פנים ולכלול תקשורת פתוחה בנוגע לציפיות העתידיות של המועמד.ת והפקולטה/יחידה, וללא הפתעות שליליות לחבר הסגל החדש.

חניכה מתמשכת: יש לספק לעובדים חדשים מנטורים שיכולים להציע הדרכה ותמיכה. אך התמיכה לא צריכה להתמקד רק בשלב הקליטה, חשוב להקים קבוצות דיון ותמיכה כדי ליצור תחושת קהילה בקרב כלל חברי הסגל.

תקשורת פתוחה: מובילים.ות צריכים לספק מידע ברור ועקבי לגבי קידום, קביעות, העסקה מחדש, שכר והטבות. תקשורת חלקית או גרועה עלולה להוביל לתחושת חוסר תמיכה בסגל ועלולה לפגוע בשיתוף פעולה.

ידע והכרות עם עבודת הפקולטה: על המובילים.ות להכיר במאמצי המחקר וההוראה של חברי הסגל. צפיה בשיעורים וקריאת פרסומים היא דרך אפקטיבית להפגין תמיכה ויכולה ליצור תשתית לסיוע והעברת ידע ממובילים.ות לחברי הסגל.

שימוש בנקודות החוזק של חברי הסגל: מובילים.ות צריכים לערב את הסגל בקבלת החלטות ולנצל את המומחיות שלהם. מנהיגות משתפת וממשל משותף יכולים לטפח תחושת מעורבות בקרב חברי הסגל וליצור הרגשת תמיכה בעבודתם. חשוב להכיר בתרומות של חברי סגל, כולל בתרומתם של אלו הנחבאים יחסית לכלים.

המאמר מדגיש שתמיכה אדמיניסטרטיבית אמיתית חורגת מעבר למחוות שטחיות וממלאת תפקיד מכריע בהנעת חברי סגל, טיפוח סביבת עבודה חיובית וקידום הצלחה. היא גם מכירה בצורך של הסגלים לתמוך בתורם במובילים.ות באמצעות תקשורת יעילה, שיתוף ידע, בניית מערכות יחסים ואמון.

למאמר המלא