Effective Marketing in an Age of Intense Competition

התחרות באקדמיה כיום דורשת ממוסדות להשכלה גבוהה לאמץ גישה מכוונת שיווק. במאמר שפורסם באתר Academic-Leader מוסבר כיצד משווקים מוסד להשכלה גבוהה/פקולטה באופן מוצלח וכיצד יכולים המובילים.ות באקדמיה לתרום לנושא.

על פי המאמר שכתב Henry W. Smorynski אלו מרכיבי המפתח של תוכנית שיווק מוצלחת ביחידות במוסדות להשכלה הגבוהה כיום:

הבטחה לעתיד טוב יותר: יחידות אקדמיות חייבות להפגין את מחויבותן לעמידה בציפיות הגבוהות של הסטודנטים. זה כולל הבטחה לקריירה משמעותית ואטרקטיבית מבחינה פיננסית, כזו שתהיה החזר מספק להשקעה של הסטודנט.ית בלימודים.

אמינות: לא מספיק להדגיש סיפורי הצלחה של כמה בוגרים. סטודנטים רוצים הוכחות לכך שרוב בוגרי המוסד מוצאים עבודה ראויה לאחר סיום הלימודים. חשוב להציג נתונים מוכחים לרמות גבוהות של שביעות רצון של הבוגרים ואחוזי תעסוקה גבוהים עם תום התואר.

הוכחות: ערכו מחקר והעריכו את שביעות הרצון משירותי התמיכה לסטודנטים ורמת תוכניות הלימוד. אספו נתונים על הצלחת בוגרים, רמות שכר עתידיות של בוגרי המוסד ומשובים מהמעסיקים. הראו לסטודנטים הפוטנציאליים את היתרונות הברורים של לימודים אצלכם ואת הערך הצפוי להם.

נראות: בססו נוכחות חזקה באמצעות קשרים עסקיים, תוכניות ליווי לבוגרים, אתר מושך וידידותי למשתמש ושימוש יעיל במדיה חברתית.

פיתוח זהות מותג: פתחו זהות מותג ייחודית המבוססת על נתונים ועל חוויות הסטודנטים. הדגישו תוכניות אקדמיות ייחודיות, יתרונות בחיי הקמפוס, גיוון ושירותי תמיכה אקדמיים יעילים.

תוכניות תמיכה אקדמיות: הדגישו את האיכות והיעילות של תוכניות תמיכה הנותנות מענה לצרכי התלמידים, כגון ייעוץ, חונכות, קורסים מתקנים וסיוע באתגרים פיזיים או נפשיים. הציגו את המשאבים הזמינים לסטודנטים כדי להבטיח את סיום התואר ועמידה בו בהצלחה.

שיתופי פעולה עם מעסיקים: צרו שותפויות עם מעסיקים כדי לספק לסטודנטים ניסיון בפועל, התנסויות בזמן הלימודים ורלוונטיות מבחינת הקריירה. שיתופי פעולה עם המעסיקים בזמן לימודים יכולה לשפר את סיכויי הקריירה של הסטודנטים ולהגדיל את המוניטין של המוסד.

פילוח שוק: השתמש בפילוח שוק כדי לזהות ולהתמקד בתלמידים עם פוטנציאל גבוה לסיום לימודים ולתעסוקה מוצלחת. מקדו את מאמצי הגיוס באלו המייצגים באופן הטוב ביותר את זהות המותג של המוסד ויש להם סיכוי גדול יותר להפוך לדוברים יעילים.

קידום הפקולטות: קדם סגל מוכשר ואת המחקר וההוראה שלהם באמצעות חשיפתו לכלי תקשורת ופורומים ציבוריים. הדגשת המומחיות והצגת הישגי הפקולטות יכולה לשפר את המוניטין של המוסד ולמשוך סטודנטים.

סיוע כספי ומלגות: פתח תוכניות סיוע פיננסי ומלגות לטובת הסטודנטים בעלי יכולות מרשימות וקשיים כלכליים.

השקעות בקמפוס: השקיעו בתוכניות נראות בקמפוס, במיוחד עבור מוסדות המציעים חווית מגורים. השקעות במתקני דיור, בילוי ואוכל חיוניות כדי לעמוד בציפיות של הסטודנטים והמשפחות.

לסיכום, שיווק מוסדות השכלה הגבוהה דורש השענות על נתונים ומיקוד בקהל היעד. על ידי הבנה מוקדמת של ציפיות הסטודנטים, חשיפת ההצלחות והמחקרים גופים אקדמים יכולים לעודד סטודנטים להירשם ולשפר את המוניטין המוסדי.

קישור למאמר המלא