כנס הרשת הרביעי 2023 – אקדמיה בחברה מקוטבת

הכנס השנתי של רשת מובילים באקדמיה שהתמקד במושג "קונפליקט" על היבטיו החברתיים, הניהוליים והאקדמים.

יום שני 19.6.2023 – יום שלישי 20.6.2023

אקדמיה בחברה מקוטבת

כנס הרשת השנתי של מובילים באקדמיה

19-20.6.23

 

בחודשים האחרונים חווה החברה הישראלית, על גווניה השונים, התלקחות פוליטית-חברתית, שמשפיעה על כל החלקים בחיינו. אבל האמת היא, שהרפורמה המשפטית היא רק ביטוי של תהליכים ארוכים ומורכבים יותר.

בירור מהותה של השותפות בחברה הישראלית היא אתגר מנהיגותי ראשון במעלה ומשום כך בחרנו לעסוק במסגרת כנס הרשת 2023, בתפקידה של האקדמיה בתהליך שכזה. צוות מובילים באקדמיה רואה חשיבות יתרה בזיהוי וחידוד תפקידה של המערכת האקדמית בחברה מקוטבת ומגוונת. לצד תפקידי האקדמיה, נוכח באופן אינהרנטי גם האתגר הניהולי, שכן חברות וחברי הסגלים השונם במוסדות האקדמיים משקפים את השבטים השונים והקיטוב החברתי בחברה הישראלית, מה שהופך את משימת הניהול למאתגרת אף יותר.

במסגרת הכנס הרחבנו את הבנת המושג "קונפליקט" בהיבט החברתי, הניהולי והאקדמי. פגשנו מנהיגות ומנהיגים באקדמיה שמובילים ומנהלים תהליכים משמעותיים במציאות מורכבת, שיתפנו אחד את השנייה בחוויות האישיות ובעיקר הקדשנו זמן כדי לזהות ולחדד את התפקיד הייחודי והמשמעותי של המערכת האקדמית בחברה הישראלית היום.

אנו בטוחים ומקווים שהכנס איפשר, מעבר למהות, גם ״סתם״ להעמיק שיח בין־ אישי, קשרים וחברות, שהרי בסוף זה גם מה שמניע לפעולה ולעשייה רלוונטית אישית, מוסדית ורשתית.
בברכת הנאה וערך,

צוות מובילים באקדמיה.
נטע, חגית, אפרת, עינת, יואב ותני